قوانین سایت و شرایط بازگشت

شرایط بازگشت کالا (مرجوعی)

در اِی اِچ میو، رضایت شما اولویت ماست. تمام تلاشمون اینه که کالاها با بهترین کیفیت و در سلامت کامل به دستتون برسه. اما اگه به هر دلیلی نیاز به برگردوندن کالا داشتید، شرایط زیر رو در نظر داشته باشید:

شرایط مرجوعی:

کالاهای مشکل‌دار یا خراب: در صورتی که محصول دچار ایراد فنی یا ظاهری (شکستگی، خط و خش و...) باشه.

کالای اشتباه: اگر محصول ارسال‌شده با چیزی که در سایت اِی اِچ میو سفارش دادید مطابقت نداشته باشه.

پشیمانی از خرید (برای بعضی کالاها): فقط در صورتی که بسته‌بندی اصلی باز نشده باشه، پلمپ سالم باشه و کالا استفاده نشده باشه. (در این حالت هزینه ارسال با مشتری است).

کالاهای غیرقابل مرجوعی:

کالاهایی که بسته‌بندی یا پلمپ اصلی‌شون باز شده باشه (مگر ایراد فنی جدی داشته باشن).

کالاهای فعال‌سازی‌شده مثل گوشی و ساعت هوشمند.

کالاهای مصرفی مثل باتری، مایعات و محافظ صفحه نصب‌شده.

کارت‌های هدیه و لایسنس‌های نرم‌افزاری.

کالاهایی که به‌دلیل استفاده نادرست آسیب دیده باشن یا توسط تعمیرکار غیرمجاز باز شده باشن.

مراحل مرجوعی:

  1. تماس با پشتیبانی: در سریع‌ترین زمان با شماره 09056181761 ارتباط بگیرید.
  2. ثبت درخواست: بعد از تأیید پشتیبانی، درخواست مرجوعی ثبت میشه.
  3. بسته‌بندی کالا: محصول رو با جعبه اصلی، لوازم جانبی، کارت گارانتی و فاکتور در بسته‌ای مناسب ارسال کنید.
  4. ارسال کالا: طبق دستور پشتیبانی به آدرس اعلامی ارسال کنید و کد رهگیری رو نگه دارید.